Detailing World Forum banner

Anyone in Finland?

3M views 115 replies 46 participants last post by  -JJH- 
#1 ·
Just wondering...
 
#9 ·
En ole aktiivikirjoittelija, mutta kun tulee ongelmia tai kysymyksiä, niin täältä käyn hakemassa tietoa.

Monesti tuntuu että olen ainoa harrastelija Suomessa, joka pesee käyttöautonsakin kahden ämpärin tekniikalla lampaanvillakäsineellä, vahaa kirkkaassa halogeenivalaistuksessa, ei käytä lumiharjaa auton peltiosiin ja kiertää harjapesut kaukaa, mutta kaipa meitä outoja on muitakin.
 
#10 ·
Kyllähän tuota autoa tekisi mieli putsata useammin mitä nykyään Oulussa ollessa tulee tehtyä, mutta hyvien hallien puute vaivaa, eikä kovin innosta maksaa 20€ Nesteen/Teboilin/vast. hallista kun peset siellä auton käsin, eikä ehdi edes vahata.
 
#13 ·
Täällä myös suomesta uusi jäsen! Mitenkä ootte saaneet hommattua myllytyskoneita suomesta? Nämä kaikki jenkkiläiset koneet tuppaavat olemaan 115V joten ei käy ilman suurta inverteriä vaikka itse koneen saisi edullisesti. Sitten taas suomessa hintataso tuntuu olevan aika tähtitieteellinen muuten.
Olisin oikeasti kiinostunut tuosta Flex XC3401VRG koneesta, mistähän mahtais saada edullisimmin?
 
#15 ·
Täytyypä nyt kyllä kehua tuota Bilt-Hamberin clay-baria, kun eilen tuli auto pestyä ja ensimmäistä kertaa elämässäni sitä kokeiltua. Taisimpa myös saada pari kaveria "huijattua" tähän puunaukseen, kun kokeilivat autoni kylkiä ja kiroilivat kuinka karheat kyljet heidän autoissa onkaan:D
Nyt vain pitää keväällä hommata myllytyskone ja alkaa harjoittelemaan myllytystä johonkin vähän huonopeltisempään pirssiin. Onko Oulun suunnalla ihmisiä, joilla on kokemusta tuosta myllytyksestä, niin ei tarvitsisi kaikkea kantapään kautta opetella?
 
#23 ·
Mitäs nettikauppoja ootte käyttäny, kun olette tilanneet tavaraa Suomeen? Itse tilasin Elite Car Carelta, mutta postikulut olivat melko suolaiset. Pitäisi itselle vissiin tuota Collinitea tilailla, jos siinä se kestävyys on hyvä, kun täällä Oulussa ei oo mahdollisuutta kovin usein autoa kunnolla putsata ja vahailla.
 
#24 · (Edited)
Mitä itse kysyin tarjouksia niin elitellä oli halvimmat postikulut.

Pitää tilata kerralla tarpeeksi niin postikulut tulee pienemmäksi. Meilläkin kimppatilauksen loppusumma oli 820£ niin postikulu/per tuote ei ole ollenkaan paha :buffer:

Jos ensiviikolla saisi tavarat niin pääsisi kokeilemaan Megun #105:sta, G220:stä ja laikkoja. Passatin nyt varmaan saa myllytettyä #83:lla mutta kaverin mese vaatii #105:sta kun #83:lla ei nanolakkaan ollut oikein mitään vaikutusta.

saahan collinitea suomestakin ja autonpesua varten on kimppatalli
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top