Detailing World Forum banner

Anyone in Finland?

3M views 115 replies 46 participants last post by  -JJH- 
#1 ·
Just wondering...
 
#72 ·
Nyt ensimmäiset huonot kokemukset CYC:sta. Tilaus on maksettu PayPalilla yli kaksi viikkoa sitten, eikä tilaus ole vielä edes lähtenyt. Ensin viivästytti vanneharja jota ei ollut varastossa(oli tilauksen tekohetkellä). Harja on saatu takaisin varastoon viikko sitten eikä mikään muukaan tilauksen tuote ole loppu, tavaraa ei vaan saada lähtemään.

Jotenkin tuntuu, ettei vain löydy mielenkiintoa lähettää tai vastailla posteihin. Tilaan kyllä jatkossa muualta, pitäköön tunkkinsa.
 
#75 ·
Kaikkein paskamaisinta mitä voi käydä tilatessa:mad: Kyseisellä firmalla menee selvästikkin liian hyvin.

Ite tilasin kosolti tavaraa clean your car:sta. Ei mitään halpaa leikkiä, mutta kaikki ne tarpeeseen tulee;) Joo, mutta tasan kaksi viikkoa kesti tulla tilaushetkestä. Olin jo melkein kyselemässä kuulumisia, mutta koskaan tilaamana ajattelin vielä odottaa hetkisen ja tällä kertaa kannatti.
 
#74 ·
Mulle on tullut aikaisemmilla kerroilla seurantakoodi ja vahvistus paketin lähtemisestä sähköpostiin. Tällä kertaa kamat on vieläkin CYC:n varastossa, olin taas eilen yhteydessä sinne. Tämän sulattais jos en olisi maksanut vielä, mutta oon maksanut tilauksen PayPal tililtä 10.11 eikä mua mitenkään informoitu että joku tuote on loppu ja tilaus viivästyy. Onneksi rupesin itse kyselemään perään reilun viikon jälkeen.
 
#76 · (Edited)
Ja päivitystä. Oli ne lähettäneet tavarat parissa viikossa, mutta royal fail on hukannut ne:wall:
Aikoivat laittaa uuden paketin tilalle.

Edit. Ja kuukausihan se siinäkin meni ennen kuin saivat paketin liikkeelle. Yhdeksän viikkoa odotin tilausta eivätkä mitään hyvitystuotetta laittaneet. Lähettivät sentään sen DPDllä tavallisen lähetyksen hinnalla. No tietääpä nyt ainakin mistä ei enää tilaa mitään.
 
#85 ·
Hep! Yks ilmoittautuja lisää. CYC riisti juuri posteineen vähän vajaa 200e joten jos pääsis ihmettelee vähän semmosia kamojakin mitä pitkään haikaillut suomeen :D

Ja Dom Dodolta ystävällisenä sponssas mua Purple Haze Prolla ja Window clingerillä.
 
#88 ·
Uusi käyttäjä ja tosiaan ensimmäinen viesti.

Olipa hauska että täällä pääsee suomellakin.
En ole ammattidetaileri, enkä oikeastaan harrastajakaan. :thumb:

Rakastan vain autonhoitotuotteita, ja ehkä joskus autoani hoidankin.
Nyt autossa uusi maalipinta, ja sen kasaaminen käynnissä,
joten olen tässä miettinyt, että miten sen maalin suojaan.

Täältä saa ainakin motivaatiota käydä omankin auton kimppuun...
Pidetäänpä muuten suomalaiset maailmallakin yhtä. :)
 
#92 ·
Päivee vaan. Yllättvän monta täällä onkin suomesta. Ollu ite enimmäkseen passiivi lukijana Dw:ssä, mutta ei vain ole tullut mitään ihmeitä mieleen kysyä.

Tullut pimahdettua auton hinkkaukseen tässä vuoden sisällä niin hyvin että löytyy jo foam gunia, erillaisia vahoja, myllytytuotteita ja kaikkea muuta hömppää jolla saa emännän ihmettelemään lääkityksen puutetta :)

Mutta jatketaan suolassa kylpemistä ja kunnon talven alkua, että pääsisi auton putsaamaan kunnolla. :wave:
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top