Detailing World Forum banner

Interieur pianozwarte afwerking

2 reading
30K views 20 replies 14 participants last post by  dazblanch23  
#1 ·
Hallo,
Ik heb glanzend zwarte bekleding in mijn auto, die rond de middenconsole zit. Ideeën over de beste manier om lichte krassen te verwijderen? Ik zorg ervoor dat ik alles wat ik kan ervan weghoud, maar op de een of andere manier vindt het een manier om gemarkeerd te worden. TIA.
🙂

#3 ·
Zoiets als een zeer lichte poetsbeurt met 3M Finesse It zou de krassen moeten verwijderen. Denk eraan dat pianozwarte bekleding meestal van plastic is, dus het kan moeilijk zijn om krassen te verwijderen. Als je een nano-polijstmachine hebt, dan kun je het polijsten met 3M ultrafina om het glanzend te maken.

#6 ·
Als mijn glanzende interieuronderdelen gepolijst zijn, ga ik ze keramisch coaten om te zien of dat helpt tegen beschadigingen.
Op de mijne heb ik gepolijst en een sealant aangebracht. Een keramische coating lijkt een goede optie :thumb:Ik heb de neiging om alleen heel lichtjes af te stoffen, en geen harde borstels of doeken.Een beetje zoals delicate verf. Probeer niet aan te raken en een QD om vingerafdrukken te verwijderen.

#8 ·
Hallo,
Ik heb glanzend zwarte bekleding in mijn auto, het is rond de middenconsole, ideeën over de beste manier om lichte krassen te verwijderen? Ik zorg ervoor dat ik alles wat ik kan ervan weghoud, maar op de een of andere manier vindt het een manier om gemarkeerd te worden. TIA.

🙂
Ja, ik begrijp het helemaal……Ik heb Koch Chemie P3.01 Micro Cut gebruikt…..dan…..TAC Shinee Wax…af en toe…stof valt eraf met een zachte borstel…..hoop dat het helpt.....IMG_5756.jpeg

#11 ·
Klinkt misschien raar, maar ik gebruik optische glazenreiniger en een doek die ik voor mijn bril gebruik, gebruik het op het navigatiescherm, het HUD-scherm en de pianozwarte afwerking, tot nu toe geen krassen in 3 jaar op deze auto. De vorige auto eindigde na 5 jaar met AF Tripple & microvezel om wat krassen te verwijderen.
De volgende keer dat ik het afveeg, ga ik het coaten met IF QDX keramische spray, om te zien hoe het beschermt.
mac