Detailing World Forum banner

Labocosmetica Primus

778 views 8 replies 4 participants last post by  Shiny_N!  
#1 ·
Ik heb Primus verschillende keren geprobeerd te gebruiken met de aanbevolen verdunningsverhouding in een foamlans, maar als ik het afspoel, zit mijn auto nog steeds onder de verkeersfilm. Ik weet dat ze aanbevelen om de onderste delen te bespuiten met een Primus-mengsel in een spuitfles en dan de foam aan te brengen, maar ik vind dat ik dat niet zou moeten hoeven doen.

Iemand aanbevelingen om het gewoon als normale foam op zichzelf te gebruiken?

#2 ·
Welke verdunningsverhouding gebruikt u? Afhankelijk van de ernst van het vuil moeten de verdunningen worden aangepast. In uw geval lijkt een trigger/pompspray misschien een betere optie om te helpen verzachten en te verwijderen in pre-wash formaat

#4 ·
Voor het reinigen van velgen en banden verdunning 1:3 tot 1:10; voor het reinigen van de onderkanten van het voertuig, rails en bumpers of voor het verwijderen van muggen verdunning 1:20; voor het reinigen van zeer vuile voertuigen verdunning 1:50, waarbij het product van onder naar boven wordt afgegeven; voor het wassen van middelmatig vuile voertuigen verdunning 1:80, waarbij het product van onder naar boven wordt afgegeven; voor frequent wassen verdunning 1:100. AFGIFTE MET HET SCHUIMKANONSYSTEEM: in dit geval is het raadzaam om de normale verdunningen te respecteren, waarbij de outputafgifte wordt verkregen zoals aanbevolen met de hierboven beschreven sproeier. De uiteindelijke verdunning varieert afhankelijk van de gebruikte hogedrukreiniger. We raden over het algemeen aan om PRĂŚMUS 1:5 te verdunnen voor wintervuil, 1:10 voor zomervuil en voor wekelijkse wasbeurten. Na het aanbrengen een paar minuten wachten en afspoelen met hoge druk.

• Helpful
Reactions: Shakmeister5000
#7 ·
Uit mijn ervaring kan het niet worden gebruikt als een op zichzelf staande schuimvoorwas, het moet eerst met een spuit op de onderste delen van de auto worden aangebracht.
Vreemd, want ik heb ontdekt dat het een van de beste voorschuimen is, zoals C&S hebben verklaard, ik gebruik het in hun verhoudingen met groot effect. Ik beoordeel het daar met BH touch-less.

Ook geen vooraanbrengen in een spuitfles, maar dat is natuurlijk mijn ervaring ;)